måndag 19 september 2011

Teknik som inte fungerar som jag vill

Just nu har jag inte flyt i teknikvågorna.
Satt hela söndagen och försökte kommentera Annas blogg men lyckades aldrig.
 Mycket intressanta tankar du har. Tänker mycket på att vi har ju tekniken men inte alla verktyg ännu...

Sen är det ju så här för mig ialla fall att det spelar ingen roll hur många datorer det finns om jag ändå inte får dem att fungera som jag vill. Fast det ska jag bli bättre på.
 Felsökning kallas det visst!!
Datorn var hur seeeeeeeeeeeg som helst hela dagen igår när jag försökte läsa alla intressanta länkar jag hittade.
Tänkte att det löser sig säkert när jag kommer till skolan och kopplar upp mot skolans nätverk. Lite bättre.
Men det här något jag måste ta tag i hur man nu gör?!
Jag ska nu leta upp någon van bloggare här på skolan så jag kanske kan få hjälp med att skriva mina kommentarer.

1 kommentar: