onsdag 9 november 2011

Min förebild

Nu känner jag att " Min förebild" börjar ta form. Sitter just nu och filar på "pratet" . Det är ju inte helt lätt att höra sin röst om och om igen...... Jag tänker hela tiden" Låter jag verkligen så här???" Det blir gärna ett litet knaster när jag tar bort och spelar in på nytt... Svårt fall som jag måste jobba på.
Har idag bokat in ett studiebesök för att få lite inblick hur man jobbar med projektet " Elev lär elev". Det ska bli så intressant. Tror att detta är en bra väg att gå, hoppas jag känner likadant efteråt. Läste just på Catharinas blogg http://http//cathsikt.blogspot.com/om ett bra elevmaterial om Källkritik. Hon tipsade om andra bra nedladdningsbara material. Kolla du med.

2 kommentarer:

  1. Vad kul med studiebesök! Det låter mycket spännande med "Elev lär elev" och jag tror också det är rätt väg att gå. Har dock inte arbetat så mycket med det själv, behöver nog rätt verktyg.
    Javisst låter ens egen röst konstig, man hinner bli ganska trött på den också...

    SvaraRadera
  2. Det knastrar väldigt och blir inget prat till vissa av mina bilder. Mystiskt och tråkigt att hålla på med. Hoppas på mer tålamod i helgen så det blir klart.

    SvaraRadera