onsdag 30 maj 2012

Tack för idag


Detta stod på mitt bord när jag kom hem ikväll när jag kom hem från Uppsala!!

Jag tror min stolte man nu hoppas att jag kommer att lägga ifrån mig datorn lite mera nu och vara lite mera social....

Vilken underbar dag det har varit idag. Precis som alla dagar när jag varit i Uppsala och träffat alla er kursare och utbytt tankar och fått ideér och härliga insikter om sådant som jag inte hade en aning om tidigare.
 Och ett stort tack till Lars och Måns. Ni har en otroligt härlig syn på lärande och ni har en förmåga att ge oss feedback på ett sådant kreativt sätt så att man alltid går ifrån era träffar med lätta steg. Jag vill att mina elever ska få känna precis som jag gjort under den här utbildningen. Ert förhållningssätt kommer jag att ta med mig in i mitt nya jobb med min lilla 4:a.

Tack vare denna kurs känner jag mig så otroligt inspirerad och entusiastisk inför mitt nya uppdrag som klasslärare igen. Nu har jag också en grupp som jag har under längre arbetspass vilket ger mig möjlighet att arbeta med IKT och tack vare alla mina bloggande vänner så finns ju här en sjö att ösa ur vad det gäller uppslag till arbetssområden och med olika arbetssätt.

Lycka till alla med ert fortsatta arbete!!!

                                                                                        

1 kommentar:

  1. Mr Pedro är helt otrolig. Han har varit så lyhörd, så tålmodig och ärlig och bara underbar på sitt jobb som långivare. Jag kommer att köpa alla framtida hus med honom om jag någonsin flyttar till DC. Han är bara den absolut bästa."
    Jag kommer att rekommendera alla här som letar efter ett lån att kontakta en låneansvarig Pedro på e-post... pedroloanss@gmail.com

    SvaraRadera